27 Kasım 2012 Salı

0 ADELE - SKYFALL TÜRKÇE VE İNGİLİZCE SÖZLERİ



 SKYFALL TÜRKÇE ÇEVİRİ

This is the end                                     Bu son

Hold your breath and count to ten       Nefesini tut ve ona kadar say

Feel the Earth move and then             Dünyanın hareketini hisset ve sonra da

Hear my heart burst again                   Kalbimin yeniden patlamasını duy

For this is the end                                 Bu son olduğu için

I've drowned and dreamt this moment Boğdum ve bu anı hayal ettim

So overdue I owed them                      Çok geç kaldım, onlara borçluydum

Swept away I'm stolen                        Ortadan kayboldum, çalındım

Let the sky fall                                     Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                                 Parçaladığında

We will stand tall                                 Yüksekte dururuz

Or face it all together                          Ya da beraber yüzleşiriz


Let the sky fall                                    Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                               Parçaladığında

We will stand tall                                Yüksekte dururuz

Or face it all together                         Ya da beraber yüzleşiriz

At Skyfall                                           Gökyüzünün yıkımında


Skyfall is where we start                Gökyüzü yıkılması başladığımız yer

A thousand miles and poles apart  Binlerce mil uzaklarda

Where worlds collide and days are denied  Dünyaların birleştiği ve günlerin inkar edildiği yerde

You can take my name                   Adımı alabilirsin

But you'll never take my heart        Ama kalbimi asla


Let the sky fall                               Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                          Parçaladığında


We will stand tall                          Yüksekte dururuz

Or face it all together                   Ya da beraber yüzleşiriz


Let the sky fall                            Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                        Parçaladığında

We will stand tall                        Yüksekte dururuz

Or face it all together                 Ya da beraber yüzleşiriz

At Skyfall                                  Gökyüzünün yıkımında


Where you go I go                   Gittiğin yere ben de giderim

What you see I see                 Gördüğünü ben de görerim

I know i'll never be without the security   Güvenlik olmadan asla olamam biliyorum

Are your loving arms             Sevgi dolu kollarında

Keeping me from harm          Beni felaketten koruyan

Put your hand in my hand      Elimi tut

And we'll stand                     Ve duralım

Let the sky fall                      Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                 Parçaladığında

We will stand tall                  Yüksekte dururuz

Or face it all together           Ya da beraber yüzleşiriz

Let the sky fall                     Gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                 Parçaladığında

We will stand tall                   Yüksekte dururuz

Or face it all together           Ya da beraber yüzleşiriz

At Skyfall                             Gökyüzünün yıkımında


Let the sky fall                        Bırak gökyüzü yıkılsın

When it crumbles                   Parçalandığında

We will stand tall at skyfall    Dik duracağım gökyüzü yıkılışında     


kaynak:nettbuldum.blogspot.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates