6 Ocak 2013 Pazar

0 6 MANTI DİZİSİ KONUSU VE OYUNCULARI...


     

      İzmirli Leyla'yla Kayserili Kadir, ailelerinin görüş farklılığına rağmen evlenmiş ve 3 çocukları ile beraber mutlu bir aile kurmayı başarmıştır. Ailenin ekonomik durumu da iyi sayılır, evlerinin alt katında bulunan mantıcıyı idare etmektedirler. Kadir’in erkek kardeşi bir bankada çalışmak üzere, Leyla’nın kızkardeşi Ayla da, senelerdir hayalini kurduğu bölümü kazanarak İstanbul'a ailenin yanına gelir. Amcayla teyze, taban tabana zıt karakter yapısındadır ve misafir oldukları bu evde, yeğenleriyle ne kadar mutlular ise, birbirlerinin varlığından da o kadar mutsuzlardır. Karşılıklı birbirlerinin pes edip gitmesini hesap ederlerken hayatın hesapsız bir sürprizi ile karşılaşırlar. Bir gün… Çocukların anne babaları, yani Leyla'yla Kadir, evden çıkar ama geri dönemez. Ayla'yla Murad, abla ve abilerinin evinde rahatça yaşama hayalleri kurarlarken, bambaşka bir sorumlulukla yüzleşirler... Çocukların sorumluluğu... Evin sorumluluğu… Ve tabii kendi sorumsuzlukları…


Burcu Binici
Doğum Yeri : Erzurum
Doğum Tarihi : 6 Temmuz 1986
Eğitim Durumu :


İnan Ulaş Torun
Doğum Yeri : Manisa
Doğum Tarihi :
Eğitim Durumu : Lise


Betül Arım
Doğum Yeri : Tunceli
Doğum Tarihi : 16 Temmuz 1954
Eğitim Durumu : Akademi


Ortans Kıvanç
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi :
Eğitim Durumu :


Ali Hürol
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi : 17 Temmuz 1950
Eğitim Durumu : Lisans


Ali Uyandıran
Doğum Yeri : Bursa
Doğum Tarihi : 1946
Eğitim Durumu : Lisans


Benian Dönmez
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi : 1965
Eğitim Durumu : Lisans


Ayça Yağcıoğlu
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 18.07.1989
Eğitim Durumu :


Atilla Doğukan Türkyılmaz
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi :
Eğitim Durumu :


İpek Nutyalı
Doğum Yeri :
Doğum Tarihi :
Eğitim Durumu :

Mert Öner
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi :


Dilek Çelebi
Doğum Yeri : Ankara
Doğum Tarihi : 1 Mayıs 1980
Eğitim Durumu : Lisans


Caner Kadayıfçı
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 1990
Eğitim Durumu : Lisans


Nihan Balyalı
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 1986
Eğitim Durumu : Lisans




0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates