5 Şubat 2013 Salı

0 KARADAYI SON BÖLÜMDE MAHİR KARA' NIN OKUDUĞU ŞİİRİN SÖZLERİ



MAHİR KARA' NIN ŞİİRİ OKUDUĞU SAHNENİN VIDEOSU İÇİN TIKLAYIN

gönlümde bir fırtına
sonu tufan
rüzgar her estiğinde adını söyler
kulaklarım sağır olsun diliyorum
dudaklarıma mühürlenmiş bir sözcük gibi ismin
hangi cümleye başlasam başına adımı koyuyorum

dilim lal olsun istiyorum
aklım bir zincir vursun yüreğime
her halkada demirin soğukluğu
yaktığın ateşi söndürsün diliyorum
kalbime ayaz vursun , donsun
öldürmeye çalıştığım sen değilsin
kaçtığım sen değil
elimde bir hançer
sen yeni güne doğ
bırak ben öleyim......

MAHİR KARA' NIN ŞİİRİ OKUDUĞU SAHNENİN VIDEOSU İÇİN TIKLAYIN

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates