23 Kasım 2012 Cuma

0 DENİZ AKKAYA ' DAN ESKİ EŞİ İLE İLGİLİ İDDİALARA YANIT

DENİZ AKKAYA eski eşi EFE ÖNBİLGİN ile ilgili iddialara ARAMIZDA KALSIN programına telefonla katılarak yanıt verdi.

Evet podyumların güzel mankeni DENİZ AKKAYA oldukça dertli.Aramızda kalsın programına çok ilginç açıklamalar yapan eski manken ''Üç yıldır çok yıprandım. Eski kocamın eli kolu medya mensubu olduğu için uzundu. Amerika'ya giderken taksitlerimi öde dedim döndüm geldim ki hiçbir şeyi ödememiş. Borçlar 50, 60 bin TL'ye kadar çıkmmış. Bana son 8 taksiti ben ödeyeyim ama arabayı benim üzerime geçireceksin dedi. 80 bin lira son 8 taksitle ilgilidir. Üç yıl önceki davadır. Bana telefon açtı sana çok kötü şeyler yapacağım dedi. Efe beni tehdit etti. Bu basit bir araba aldım verdim olayı değildir uluslar arası bir dolandırıcılıktır'' diyerek iddialara yanıt verdi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates