19 Kasım 2012 Pazartesi

0 MÜSLÜM GÜRSES' İN SAĞLIK DURUMU İYİYE GİDİYOR

        Özel Memorial Hastanesi'nde kameraların karşısına geçen Gürses'in doktorları Müslüm Gürses' in tedaviye olumlu cevap verdiğini açıkladılar.

     
      Sanatçının ziyaretine giden Selahattin Alpay' da  "Ameliyatı çok ağır. Ancak kendisi çok dirayetli çok şükür. Ben şahsen görmedim, doktoruyla görüştüm. Bunun yanında Muhterem ablayla görüştüm. Muhterem abla daha çok bitkin. Tüm Türk milletinin ve Müslüman aleminin dualarını esirgemeyin. Tedaviye cevap veriyor. Doktorun dediğinden farklı bir şey söylemeye hakkımız yok. Doktorun bana iyi olduğunu söyledi'' dedi.

        

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates