23 Kasım 2012 Cuma

0 NICKI MINAJ' IN FREEDOM PARÇASININ TÜRKÇE ÇEVİRİSİ



Kapıları açtığım için bana hiçbir zaman teşekkür etmeyecekler
Ama onlar İsa’ya bile haçın üstünde öldüğü için teşekkür etmeyecekler
Çünkü sizin ruhunuz saygısız,sürtükler nefret dolu,bu benim esasım
Kariyerim pembe yazıldı
Emekli olduğumda söyle onlara pembe düşünsünler
Pink Friday (albüm) damga.
Ve bu sürtükler temel içgüdü.
Oh hayır reklamım çıktı.
Gerçekten reklam şarkılarımla vücut sürtükleri yaptım mı?
Gerçekten yaptığım şeyleri tahmin ettim mi?
Ama devam etmeden önce ekibime teşekkürler.
Yani bu genç Wayne’di,Mac Maine’di,ve sıska K’di,ve E.I,söyleyin onlara nafile olmayacak.
Çünkü rahibe bana şarkı söyleyen,delirebilirdim.
Ve şimdi düşünüyorum ben şöhret istiyor muyum?
Şovum başladığı zaman herkes sussun.
Adamım ben bu artistleri doğuruyorum ve şovuma başlıyorum.

Özgür hissediyorum,özgürlüğü hissediyorum neden çılgınca
Görmelisin onları,yanıyorlar
Çünkü bu delice burada delice burada…

Özgür hissediyorum,özgürlüğü hissediyorum neden çılgınca
Görmelisin onları,yanıyorlar
Çünkü bu delice burada delice burada…

Çalışmak istediğim kimse yok
Yüzde 99  mükemmel olan onlardan hiçkimse
Sürtükler pisliği öldürür gibi davranıyorlar,tamam
Sürtüklerin sakızlarını kontrol ettiğim zaman hiçkimseler
Bu zenciler sahte ilişkiye girerler ve fırsatçılar
Zenciler son ucuzlarını en yakındakini enselediklerini söylemek için harcarlar
Neden bu zenciler senin onayını almak için züğürtler
Çok yakında eriştelerine,ramenlerine geri dönecekler
İncil,kraliçe başlık
Ve eğer sen benim rakibimsen,bu şunu ifade eder intihara meyillsin
Ve eğer klüpteysen bu bir young money resitali
Ben sadece canlıyım meşgülüm hiç boş değilim
Ben senin idolünüm senin idolün ben senin anan bacın idolünüm.
Pink Friday Macy’de kırbaçlar ve biraz etli börek
12 milyon? Beni ayağa tekmelemek için.
Hazırsın bu uyanış!

Özgür hissediyorum,özgürlüğü hissediyorum neden çılgınca
Görmelisin onları,yanıyorlar
Çünkü bu delice burada delice burada…

Özgür hissediyorum,özgürlüğü hissediyorum neden çılgınca
Görmelisin onları,yanıyorlar
Çünkü bu delice burada delice burada…

Ayna ayna karar verdiklerimi anlamayacak mısın?
Neyden saklanıyorsun?
Neyden saklanıyorsun?
Ayna ayna karar verdiklerimi anlamayacak mısın?
Neyden saklanıyorsun?
Neyden saklanıyorsun?
Korkak bebek!

Kendine verirmiydin?
Kendine verirmiydin?
Kendine verirmiydin hepsini ?
Kendine verirmiydin?
Kendine verirmiydin?
Kendine verirmiydin hepsini ?

Özgür hissediyorum,özgürlüğü hissediyorum neden çılgınca
Görmelisin onları,yanıyorlar
Çünkü bu delice burada delice burada…

Özgür hissediyorum,özgürlüğü hissediyorum neden çılgınca
Görmelisin onları,yanıyorlar
Çünkü bu delice burada delice burada…



kaynak: nettebuldum.blogspot.com

BRUNO MARS MOONSHINE TÜRKÇE VE İNGİLİZCE SÖZLERİ İÇİN TIKLA

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates