20 Aralık 2012 Perşembe

0 KAYIP ŞEHİR KAZIM KOYUNCU - İŞTE GİDİYORUM


KAYIP ŞEHİR BU HAFTAKİ BÖLÜM FİNALİNİ KAZIM KOYUNCU'NUN MUHTEŞEM PARÇASI İŞTE GİDİYORUM İLE BİTİRDİ.KADİR GEMİYE GİTMEYE KARAR VERİR VE EVDEN AYRILIR.İŞTE BU SAHNEDEN SONRA RAHMETLİ KAZIM KOYUNCU' NUN SESİ DUYULUR ''İŞTE GİDİYORUM'' SÖZLERİ İLE BERABER EŞLİK EDELİM...

KARADAYI DİZİSİNDEKİ ÇAY BAHÇESİ NEREDE TIKLAYIN ÖĞRENİN




İşte gidiyorum
Birşey demeden
Arkamı dönmeden
Şikayet etmeden
Hiçbirşey almadan
Birşey vermeden
Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum
Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde
Yürüyorum sanki senin yanında
Sesin uzaklaşır herbir Adımda
Ayak izim kalmadan gidiyorum
Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı
Gönülkuşu şarkıdan yorulmadı
Bana kimse sen gibi sarılmadı
Işığımız sönmeden gidiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates