30 Ocak 2013 Çarşamba

0 RİHANNA CHRIS BROWN HAKKINDA KONUŞTU..


Rihanna, Chris Brown Hakkında Herşeyi Açıkladı 

kaynak:numberone.com.tr

Rolling Stone dergisine içini döktü

1 Şubat'ta yayınlanacak olan Rolling Stone'un son sayısına kapak olan 24 yaşındaki Rihanna, dergi okurlarıyla çok özel duygularını paylaştı.
Çok uzun süre Chris Brown'a kızgın olmasıyla ilgili ;
'' Onun beni kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu hissetmesini istedim.Yaptığı Hareketlerin sonuçlarına katlanmasını.Ama sonunda benim daha çok yıprandığımı farkettim.Kendime gelmem lazımdı, sonuçta hissettiğim duyguları daha fazla yok sayamazdım'' dedi.
Chris ile tekrar bir araya gelmeleriyle alacağı eleştirileri bilmesiyle ilgili;
''Mutlu olmanın her şeyden daha önemli olduğunu anladım ve bu yüzden kimsenin düşüncesinin beni engellemesine izin vermedim.Bu yaptığım şey bir hataysa bile bu benim hatam.Uzun yıllar boyunca mutsuz, kızgın olduktan sonra gerçek duygularımı tekrar ortaya çıkarabildiğim için mutluyum.Bununla başa çıkabilirim.'' dedi.
Chris ile tekrar bir araya gelmerine üzülen insanlarla ilgili ise ;
Parçaların, dışarıdan birleştirildiği zaman pek hoş görünmediğinin farkındayım.Bizi bir yere yürürken, bir yere arabayla giderken, stüdyoda ve clublarda gördüğünüzde bizim hakkımızda her şeyi bildiğinizi düşünebilirsiniz.Ama artık her şey çok farklı.Artık eskisi gibi kavga etmiyoruz, sorunlarımızı konuşuyoruz ve birbirimize değer veriyoruz.Artık tam olarak neye sahip olduğumuzu biliyor ve bunu kaybetmek istemiyoruz'' dedi. 

kaynak: http://www.numberone.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates