21 Aralık 2012 Cuma

0 KARADAYI 12. BÖLÜMDE OKUNAN ŞİİR



KARADAYININ FRAGMANINDA OKUNAN ŞİİR O GECEYE SALİH İLE FERİDE' NİN ÖPÜŞMESİNDEN SONRA DAMGA VURACAKTIR.BEN O ŞİİRİ SİZLER İÇİN ŞİMDİDEN YAYINLIYORUM.

İŞTE NAZIM HİKMET' İN O GÜZEL ŞİİRİ


Bugün, beni ilk defa
Güneşe çıkardılar.
Ve ben, ömrümde ilk defa
Gökyüzünün
Bu kadar benden uzak,
Bu kadar mavi,
Bu kadar geniş olduğuna şaşarak,
Kımıldamadan durdum
Sonra, saygıyla toprağa oturdum,
Dayadım sırtımı duvara.
Bu anda;

Ne düşmek dalgalara,
Bu anda;
Ne kavga, ne hürriyet, ne karım.
Toprak,
Güneş ve
Ben…
Bahtiyarım…

12.BÖLÜMÜN FRAGMANI İÇİN TIKLAYIN
                                     



0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates