15 Şubat 2013 Cuma

0 DİLA HANIM 'SEYİT BEY ÖLECEK Mİ? '



Dila Hanım ile Rıza Bey nikah masasında otururlar ve Dila' ya bir telefon gelir.Dila'nın içine doğmuş olacakki telefonu açar ve Seyit Bey' in kalp krizi geçirdiğini öğrenir.Evet geldik can alıcı noktaya.Dizinin senaristi veya senaristleri Seyit Bey' i öldürmeyecektir.Bunun iki sebebi olduğu kanısındayım.Birincisi böyle bir şey olacak olsaydı bunun dedikodusu medyada çoktan çıkardı.İkinci sebebi ise diziyi götüren bir kaç karakterden birisi Seyit Bey.Genelde rutin devam eden bir dizi olduğu için senaristler böyle bir topun altına girmeyecektir.Daha öncede dizi ile ilgili tahminler yapmıştım ve hiç yanılmadım.Bu seferde yanılmayacağımı düşünüyorum...  15 şubat ..

.................
22 şubat...
ilk defa bir tahminimde yanıldım...Seyit Bey' in ölümünün altında başka birşyler olduğunu düşünüyorum ve bunu en kısa zamanda sizinle paylaşıcam..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates