15 Şubat 2013 Cuma

0 MODEL YENİ VIDEO KLİBİ VE SÖZLERİ 'MAKYAJ'



MODEL SON VIDEO KLİBİNİ YAYINLADI
BEĞENİLEN MÜZİK GRUBU MODEL'İN SON VIDEO KLİBİ ŞARKI GİBİ YİNE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BAKALIM SİZ BEĞENECEKMİSİNİZ.

MODEL - MAKYAJ





Çok uğraştım inan unutmak için seni
O gün sarıldığımızda söz verdiğim gibi
Son bir öpücüğü çok görmüştün bana
Biliyorum, demiştin ben gideceği yeri

Bu sabah çok erken kalktım
Sevdiğin tatlıdan yaptım
Yerken onu tek başıma
Sessiz sedasız ağladım

Kalktım bir çay demledim
Açtım bir film izledim
Zaman bir türlü geçmedi
Bütün evi temizledim
kaynak:dedikoduburda.blogspot.com

Sıkıldım kendimden
Aptal mıyım neyim ben
Neyim var böyle
Neden kurtulamıyorum senden

Geçmiyor günler burada senden uzakta
Yığıldı şişeler her gün mutfakta
Tiksindim makyajdan, aynalarımı çöpe attım
Durmadan yedim, e biraz kilo aldım

Affet beni sevgilim
Unutamadım seni
Hiç halim yok uyanmaya
Sevemem sensiz günleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

 

görmedikleriniz, duymadıklarınız... Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates